Alkol, Bağırsak Kanseri Riskini Artırıyor! Google

alkol Alkol, Bağırsak Kanseri Riskini Artırıyor!İngiltere’de yapılan araştırma, her gün az da şarap da içmenin bağırsak kanserine yakalanma riskini artırdığını ortaya koydu.

Araştırma Enstitüsünden Profesör Tim Key ve ekibinin yaptığı araştırma, günde 2 büyük kadeh şarap da 2 içmenin bağırsak kanserine yakalanma riskini yaklaşık yüzde 25 artırdığını gösterdi. Her gün kadeh şarap da içenlerinse hastalığa yakalanma riskinin yüzde 10 arttığı ortaya çıktı.
Key, gazetesinde yayımlanan açıklamasında, “Araştırmalar çok açık şekilde ne kadar alkol alınırsa bağırsak kanserine yakalanma riskinin o kadar arttığını gösteriyor” .“ artışı çok önemli değil, ancak insanların alkol tüketimini sınırlandırarak başta bağırsak kanseri olmak üzere bazı türlerine yakalanma riskini azaltabileceklerini anlaması konuştu. dergisinde yayımlanan ve 6 yıl süren araştırmaya, 10 Avrupa ülkesinden 1800’ü bağırsak kanserine yakalanmış 478 bin kişi katıldı.

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar...

Sizde Yorum Gönderin